niedziela, 11 stycznia 2015

Dlaczego na płycie Chrisa nie znalazło się "Don't Be Gone Too Long" ?


Około dwa tygodnie temu opublikowano wcześniej nie ujawniony wywiad z udziałem Chrisa Browna dla ExtraTV. Wyjaśnił on tam dlaczego "Don't Be Gone Too Long" nie znalazło się na jego płycie oraz zaprzeczył spekulacjom że Ariana zachowuję się jak diva.

Momenty kręcenia teledysku były dla mnie wspaniałe.Ariana należała do ekipy i nie było żadnych niedomówień - mówi Chris.Jedyną przyczyną tego że piosenka nie znalazła się na moim albumie było to że moja wytwórnia RCS Records oraz wytwórnia Ariany Republic Records pokłóciła się.
Wytwórnia Ariany chciała wydać to jako singiel,później kazali mi to przełożyć ale nie mogłem się zgodzić nie chciałem odkładać tego nad czym pracowałem. Jednak teledysk został wydany i fani mogli go zobaczyć.
Dopiero po słowach Chrisa niektórzy ludzie przestali rozpuszczać plotki żę Ariana zachowuję się jak diva.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz